Re: Nie kupujcie w Media Markecie!

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 16:08:50 MET

Dnia Tue, 23 Nov 2004 14:44:26 GMT, Rychu napisał(a):

> Media Markt. Wiarygodność tej firmy spadła w moim mniemaniu niemal do zera.

No wiesz... nie jestes chyba pierwszy :-)

> że rzeczywiście nie działa. Otrzymałem więc drugą kartę, którą miły Pan z
> serwisu zapakował do starego pudełka. Już w domu zorientowałem się, że jest
> to karta od innego producenta. Miała ona zupełnie inny układ wejść i wyjść.

I tu popelniles blad. w takich wypadkach nalezy pilnowac kazdego drobiazgu.
Niestety sa sklepy i sklepy. Inna sprawa ze karta gwarancyjna powinna
zawierac informacje o modelu i nr fabycznym urzadzenia do ktorego jest
dolaczana. Jesli tego nie dopilnowales - to po prostu dales sie zrobic w
bambuko. Nie wykluczone ze pan serwisant celowo nie dopilnowal tej
kewestii. W sumie wszystko jest mozliwe.

> między bajki włożyć. Ten sam miły Pan z serwisu poinformował mnie, że
> rzeczywiście karta nie działa, ale teraz muszą ją wysłać do
> specjalistycznego badania. I tak oto zostałem bez karty na minimum 21 dni,
[...]
> samemu do sklepu celem wyjaśnienia. I co się okazało? Gwarancja nie może być
> zrealizowana, ponieważ nie jest to oryginalny tuner tv z pudełka!!! Na
> początku pomyślałem, że to jakiś żart, ale z czasem dotarło do mnie, że to
> prawda. Sprawa wydaje się być patowa. Umówiono mnie specjalnie za kilka dni

Teraz dla odmiany chyba oni dali ciala :-) skoro karta w takim stanie
zostala przez nich przyjeta to znaczy ze wszystko bylo w porzadku. Skad
wiesz co sie z nia satalo w drodze do owego serwisu? Moze podmienil/ nie
chcacy zamienil ja pracownik MM? :-) Idz w zaparte jesli nie dostales przy
przyjmowaniu reklamacji jakiegos kwitka w stwierdzjacego niepoprawnosc
danych na gwarancji ze stanem faktycznym to juz ich problem.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]