Re: Nie kupujcie w Media Markecie!

Autor: Mantades <emin4_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 07:13:32 MET
Message-ID: <co191m$aq4$1@nemesis.news.tpi.pl>

Użytkownik "Rychu" <rychu23@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e1Iod.39504$ha.36721@news.chello.at...
> Witam wszystkich!!!
>
> Chciałbym przestrzec ewentualnych kupców przed dokonywaniem zakupów w
sieci
> Media Markt. Wiarygodność tej firmy spadła w moim mniemaniu niemal do
zera.
> Ale do rzeczy.
>
> Przed miesiącem postanowiłem zakupić sobie tuner TV firmy Aver Media z
serii
> Aver TV Go 007. Udałem się więc do gdańskiego Media Marketu przy
> ul.Grunwaldzkiej. Po wybraniu interesującego modelu udałem się do domu
celem
> zamontowania ww sprzętu. Cóż, złośliwość rzeczy martwych, gdyż po kilku
> dniach testowań na różnych komputerach okazało się, że model ów jest
> wadliwy. Udałem się więc do Media Marketu celem wymiany na inny model.
Miły
> Pan z serwisu oczywiście sprzęt sprawdził i po 20 minutach zakomunikował
mi,
> że rzeczywiście nie działa. Otrzymałem więc drugą kartę, którą miły Pan z
> serwisu zapakował do starego pudełka. Już w domu zorientowałem się, że
jest
> to karta od innego producenta. Miała ona zupełnie inny układ wejść i
wyjść.
> Po zamontowaniu jej okazało się, że system operacyjny wogóle jej nie
> wykrywa. Nie pomagało również ręczne ustawianie sprzętu. Pomyślałem sobie,
> dwa trafione sprzęty z rzędu, to prawie niemożliwe. A jednak! Wróciłem
więc
> do sklepu opowiadając, co i jak. W sumie byłem gotowy wogóle zrezygnować z
> zakupu tej karty, skoro takiej jakości produkty są tam sprzedawane. Ale
> opowieści o możliwości rezygnacji z zakupu przed upływam 5 dni można sobie
> między bajki włożyć. Ten sam miły Pan z serwisu poinformował mnie, że
> rzeczywiście karta nie działa, ale teraz muszą ją wysłać do
> specjalistycznego badania. I tak oto zostałem bez karty na minimum 21 dni,
> tyle bowiem trwać może naprawa. Poinformowano mnie, że ktoś z Media
Marketu
> się do mnie w tym czasie odezwie informujac o postępach w sprawie. Minął
> prawie miesiąc, a w sprawie dalej nic nie było wiadomo. Poszedłem więc
> samemu do sklepu celem wyjaśnienia. I co się okazało? Gwarancja nie może
być
> zrealizowana, ponieważ nie jest to oryginalny tuner tv z pudełka!!! Na
> początku pomyślałem, że to jakiś żart, ale z czasem dotarło do mnie, że to
> prawda. Sprawa wydaje się być patowa. Umówiono mnie specjalnie za kilka
dni
> na spotkanie z Panem serwisantem, który dokonywał wymiany. Tylko ja się
> pytam, ile mam jeszcze czekać? Jedno wiem napewno, sprawy tej w ten sposób
> nie zostawie. Mimo, iż nie był to jakiś niesamowity wydatek to uważam, że
> tak sie z klientem nie postępuje.

Bylem kiedys w MM, ale ceny mnie wygonily zanim pomyslalem o kupnie
czegokolwiek. Jesli cos nawet bylo tansze to jakosc tego takze pozostawiala
wiele do zyczenia.

Mantades
Received on Wed Nov 24 07:15:21 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 24 Nov 2004 - 07:51:25 MET