Re: Nie kupujcie w Media Markecie!

Autor: fi5h <fi5h_at_o2.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 23:40:35 MET
Message-ID: <co32k4$2m0$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Użytkownik Rychu napisał:
> Witam wszystkich!!!
>
> Chciałbym przestrzec ewentualnych kupców przed dokonywaniem zakupów w sieci
> Media Markt. Wiarygodność tej firmy spadła w moim mniemaniu niemal do zera.
> Ale do rzeczy.
>
> Przed miesiącem postanowiłem zakupić sobie tuner TV firmy Aver Media z serii
> Aver TV Go 007. Udałem się więc do gdańskiego Media Marketu przy
> ul.Grunwaldzkiej. Po wybraniu interesującego modelu udałem się do domu celem
> zamontowania ww sprzętu. Cóż, złośliwość rzeczy martwych, gdyż po kilku
> dniach testowań na różnych komputerach okazało się, że model ów jest
> wadliwy. Udałem się więc do Media Marketu celem wymiany na inny model. Miły
> Pan z serwisu oczywiście sprzęt sprawdził i po 20 minutach zakomunikował mi,
> że rzeczywiście nie działa. Otrzymałem więc drugą kartę, którą miły Pan z
> serwisu zapakował do starego pudełka. Już w domu zorientowałem się, że jest
> to karta od innego producenta. Miała ona zupełnie inny układ wejść i wyjść.
> Po zamontowaniu jej okazało się, że system operacyjny wogóle jej nie
> wykrywa. Nie pomagało również ręczne ustawianie sprzętu. Pomyślałem sobie,
> dwa trafione sprzęty z rzędu, to prawie niemożliwe. A jednak! Wróciłem więc
> do sklepu opowiadając, co i jak. W sumie byłem gotowy wogóle zrezygnować z
> zakupu tej karty, skoro takiej jakości produkty są tam sprzedawane. Ale
> opowieści o możliwości rezygnacji z zakupu przed upływam 5 dni można sobie
> między bajki włożyć. Ten sam miły Pan z serwisu poinformował mnie, że
> rzeczywiście karta nie działa, ale teraz muszą ją wysłać do
> specjalistycznego badania. I tak oto zostałem bez karty na minimum 21 dni,
> tyle bowiem trwać może naprawa. Poinformowano mnie, że ktoś z Media Marketu
> się do mnie w tym czasie odezwie informujac o postępach w sprawie. Minął
> prawie miesiąc, a w sprawie dalej nic nie było wiadomo. Poszedłem więc
> samemu do sklepu celem wyjaśnienia. I co się okazało? Gwarancja nie może być
> zrealizowana, ponieważ nie jest to oryginalny tuner tv z pudełka!!! Na
> początku pomyślałem, że to jakiś żart, ale z czasem dotarło do mnie, że to
> prawda. Sprawa wydaje się być patowa. Umówiono mnie specjalnie za kilka dni
> na spotkanie z Panem serwisantem, który dokonywał wymiany. Tylko ja się
> pytam, ile mam jeszcze czekać? Jedno wiem napewno, sprawy tej w ten sposób
> nie zostawie. Mimo, iż nie był to jakiś niesamowity wydatek to uważam, że
> tak sie z klientem nie postępuje.
>
> --
> Pozdrawiam:
> Rychu
>
>
A teraz powiedz tak szczerze :) czy przypadkiem nie dales innej karty ?
bo sytuacja moze miec dwa konce.
Received on Wed Nov 24 23:45:27 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 24 Nov 2004 - 23:51:24 MET