Zasilacz: wybuchl kondensator - kto pomoze?

Autor: Marcin Jaworski (leming_at_cyberion.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 23:26:17 MET DST

Witam.

    Mam zasilacz firmy L&C Technology Inc. model: LC-250ATX (na plycie
zasilacza pisze LC-240ATX ver 2.01). Problem jest taki ze wysadzilo jeden
kondensator. Jezeli ktos posiada takowy zasilacz (ewentualnie malo rozniacy
sie wersja) moze mnie poratuje? Postaram sie opisac gdzie taki kondensator
sie znajduje. Chodzi mi konkretnie o odczytanie wartosci na nim bo z tego to
nic nie zostalo (jak go wylutowalem to zostaly mi tylko jego nozki i kilka
kawalkow folii :P). No wiec pozycja jest taka: obok wiekszego radiatora (po
tej stronie gdzie wieksze okragle cewki), na wysokosci mniej wiecej poczatku
radiatora, dosc blisko radiatora, pomiedzy kondensatorem 2.2uF 50V, jakims
kondensatorem ceramicznym, tranzystorem i mostkiem prostowniczym
przykreconym do radiatora (oznaczenie to C25, obok C28, D16 - wiecej
oznaczen ciezko odczytac).

Z gory dziekuje za odpowiedzi w stylu "Moze lepiej kupic nowy" :P. Powiedzmy
ze ma on dla mnie wartosc sentymentalna :P i chcialbym sprobowac jednak go
naprawic ;]. Dzieki z gory :).

--
Pozdro
YawoR