Re: Zasilacz: wybuchl kondensator - kto pomoze?

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 01:51:28 MET DST

Halo, in news:bae6ic$34r$1_at_atlantis.news.tpi.pl, Marcin Jaworski hat
geschrieben:

> Z gory dziekuje za odpowiedzi w stylu "Moze lepiej kupic nowy" :P.
> Powiedzmy ze ma on dla mnie wartosc sentymentalna :P i chcialbym
> sprobowac jednak go naprawic ;]. Dzieki z gory :).

Witam,

Ja jednak radziłbym Ci kupić nowy zasilacz. Zasilacze L&C są słynne z
tego że padają jak muchy i często przy okazji awarii puszczają za
wysokie napięcie na pozostałe elementy komputera co prowadzi do
spalenia praktycznie całego kompa (z klawiaturą i myszką włącznie). Sam
miałem L&C i pewnego dnia dokonał swego żywota przy udziale efektów
specjalnych (dym i ogień z tyłu komputera). Na szczęście u mnie nic
więcej się nie spaliło.

Zresztą, co ja się będę więcej rozpisywał. Zajrzyj do archiwum grupy
pl.comp.pecet i wyszukaj posty z ciągiem znaków "L&C". W prawie każdym
takim poście ktoś przeklina takie zasilacze...

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl