Re: Zasilacz: wybuchl kondensator - kto pomoze?

Autor: Marcin Jaworski (leming_at_cyberion.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 14:28:36 MET DST

Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Zapomnialem tylko dodac ze nie mam zamiaru
montowac go spowrotem w komputerze. Chcialbym go uzywac do roznych innych
celow gdzie potrzeba odpowiedniej mocy i dobrej stabilizacji (po co wydawac
kase na dobry zasilacz "niekomputerowy" o dobrych parametrach?). Nowego
zasilacza komputerowego tez do tego celu mi sie nie oplaca. Widzialem gdzies
schemat przystawki do zasilacza ATX zeby dzialal z Amiga - kwestia
zalaczenia zasilania ATX. W sam raz do zasilania roznych niedrogich ukladow
(kitow AVT etc).

PS. Pozdro dla userow motorolaklub.triger.com.pl :)

--
Pozdro
YawoR