Re: Zasilacz: wybuchl kondensator - kto pomoze?

Autor: Przemek (brak_at_bhj.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 10:00:51 MET DST

Użytkownik "Marcin Jaworski" <leming_at_cyberion.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam.

> Z gory dziekuje za odpowiedzi w stylu "Moze lepiej kupic nowy" :P.
Powiedzmy
> ze ma on dla mnie wartosc sentymentalna :P i chcialbym sprobowac jednak go
> naprawic ;]. Dzieki z gory :).

Przypomina mi sie pewna sytuacja:
Do zaprzyjaznionego serwisu komp. klient przyniosl niedzialajacy komputer
( nic specjalnego ale wart ok 1000zl).Sprawdzili :uszkodzony zasilacz po
wstawieniu innego wszystko ok.Klient stwierdzil : 60zl za nowy zasilacz?;
znajomy naprawi mi stary za kilka piw - i zabral sprzet z serwisu.
Po tygodniu przyszedl znow - naprawiony zasilacz podzialal tylko dwa
dni.Niestety tym razem padajac zabral ze soba praktycznie calego kompa -
ocalala tylko flopka.

pzdr