Re: Zasilacz: wybuchl kondensator - kto pomoze?

Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 13:34:08 MET DST

> Mam zasilacz firmy L&C Technology Inc. model: LC-250ATX (na plycie
> zasilacza pisze LC-240ATX ver 2.01). Problem jest taki ze wysadzilo jeden
> kondensator. Jezeli ktos posiada takowy zasilacz (ewentualnie malo
rozniacy
> sie wersja) moze mnie poratuje? Postaram sie opisac gdzie taki kondensator
> sie znajduje.
Nie musisz opisywac gdzie jest :))
Na 20 zasilaczy L&C jakie widzialem 20 padlo tak, ze wlasnie ten
kondensator padal 10u/50V. Usterka ta jest dosc czesta. Oprocz tego
kondziora
bedziesz musial wymienic jeszcze tego scalaka obok TL494.
Zasilacz powinien wtedy dzialac, ale jest duze prawdopodobienstwo ze
znowu padnie :)) Takze moze lepiej nie ryzykowac uszkodzen sprzetu
i kupic nowy zasilacz
Pozdrowienia
Simon