czym wylozyc obudowe ?

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 21:55:23 MET

wszystko co mi moze buczec w kompie to mi buczy
, no moze oprocz zasilacza, wiec moze lepiej by bylo
czyms wykleic sciany obudowy, tak zeby se juz moglo tam w srodku
buczec do woli, moze ktos z was juz probowal, jakie materialy
stosowaliscie, bylem w sklepie z wykladzinami innymi takimi i
powiedzieli zdziwieni ze nic takiego nie maja, kupilem jakas pianke
2mm grubosci, ale to prawie nie tlumi, myslalem zeby
wylozyc to jakas miekka gombka, ale nie mam pojecia jak takie cos moze
sie nazywac, i gdzie to kupic, wata nie wchodzi w gre bo sie moze
wkrecic w wentylatorek, myslalem ez o styropianie, ale wtedy
tomosialbym demontowac caly komputer, najlepiej zeby to byl jakis
material, ,moze wylorzyc to uszczelkami okiennymi (nie gumowymi tylko
piankoymi) ????????????
jesli chodzi o dzwiek to jest to ciagle zwiszczenie powietrza, poza
tym wszystkie (sztuk 2) wentylatorki sprawne i nie wpadaja w rezonans
moglbym sie pobawic troche w ich napiecia, ale procek jest jakis
niepewny, i niechcialbym bawic sie w podnoszenie mu temperatury
a dysku to i tak nie zcisze, poprostu musze czyms wylozyc i juz
mam shuttle ak12, a pod to to chyba nie da sie programowo sterowac
wentylatorkami, w kazdym razie ani speedfan, ani mprobr nie dziala