Re: czym wylozyc obudowe ?

Autor: luk (luk_at_free.net.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 23:10:35 MET

> a dysku to i tak nie zcisze, poprostu musze czyms wylozyc i juz
> mam shuttle ak12, a pod to to chyba nie da sie programowo sterowac

sproboj zachaczyc o sklep z panelami lub praktiker cos w tym stylu na dziale
panele maja taka gabke pod panele ok 4mm grubosci .sa 2 rodzaje jedna
zielona 20 dB a druga ladna biala 22dB roznia sie cena .ewentualnie mozesz
wyciszyc korkiem ale to troche kosztowne. ja wlasnie wykladam ta biala mata
jest niezla
luk