Re: czym wylozyc obudowe ?

Autor: mikzoll_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 13 Feb 2002 - 00:15:23 MET

> wszystko co mi moze buczec w kompie to mi buczy
> , no moze oprocz zasilacza, wiec moze lepiej by bylo
> czyms wykleic sciany obudowy, tak zeby se juz moglo tam w srodku
> buczec do woli, moze ktos z was juz probowal, jakie materialy
> stosowaliscie, bylem w sklepie z wykladzinami innymi takimi i
> powiedzieli zdziwieni ze nic takiego nie maja, kupilem jakas pianke
> 2mm grubosci, ale to prawie nie tlumi, myslalem zeby
> wylozyc to jakas miekka gombka, ale nie mam pojecia jak takie cos moze
> sie nazywac, i gdzie to kupic, wata nie wchodzi w gre bo sie moze
> [...]

az tak glosno ! ze starasz sie wyciszyc kompa . Zawsze musi szumiec zreszta
przy ostrej strzelaninie w grze i tak dzwieki z glosnikow zaglusza wszystko.
Ewentualnie bardzo dokladnie obkleic od srodka boki dół i gore cienkim korkiem
2-3 mm tak zeby pozniej to skrecic zostaw troche miejsca. Koniecznie nie
zaklejaj dziur wentylacyjnych - ale to wszystko prawie nic nie daje.Dyski dalej
swoje cd tez.
Zmniejsz obroty na wentylatorach np. montujac potencjometry montazowe tzw.
PeeRki i reguljac nimi doprowadz do stanu w miare dobrego chlodzenia i cichszej
pracy wentylatorow.Po tej regulacji gdy juz jest wszystko Ok przelutuj na opory
stale daj pół watowe . Jezeli nie wiesz jak przeslij pytanie na poczte jak
wyzej odpowiem we piatek 15.02.02 po poludniu.Jezeli bawiles sie kiedys
lutownica to nie bedziesz mial problemu.