Re: czym wylozyc obudowe ?

Autor: iwin01_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 14 Feb 2002 - 02:21:16 MET

> wszystko co mi moze buczec w kompie to mi buczy
> , no moze oprocz zasilacza, wiec moze lepiej by bylo
> czyms wykleic sciany obudowy, tak zeby se juz moglo tam w srodku
> buczec do woli, moze ktos z was juz probowal, jakie materialy
> stosowaliscie, bylem w sklepie z wykladzinami innymi takimi i
> powiedzieli zdziwieni ze nic takiego nie maja, kupilem jakas pianke
> 2mm grubosci, ale to prawie nie tlumi, myslalem zeby
> wylozyc to jakas miekka gombka, ale nie mam pojecia jak takie cos moze
> sie nazywac, i gdzie to kupic, wata nie wchodzi w gre bo sie moze
> [...]

Skoro takie problemy z miejscem wewnątrz obudowy, to może wyciszać na zewnątrz ?
Może dałoby coś wyłożenie całej obudowy jakimś materiałem dźwiękochłonnym - na
zewnątrz [z pominięciem wentylacji oczywiscie], może wyszedłby przy okazji
jakiś ciekawy dizajn obudów...Proponuję nadsyłać fotki.
Pozdrowienia