zniszczone sciezki

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 21:55:24 MET

mam plyte shuttle ak12 i podszas instalacji coolera
(mial bardzo nietypowy zaczep na procesor i trzeba bylo uzyc sporej
sily), w kazdym razie podczas zakladania niechcacy zarysowalem 2 z 3
sciezek, sa w charakterystycznym miejscu pomiedzy slotami pamieci a
procesorem, obok srodkowego zaczepu na procku, uszkodzenia sa ledwie
widoczne, mozna je zobaczyc pod swiatlo, po odblasku, uszkodzenia
wygladaja na 10-te lub nawet mniej czesci milimetra
komputer chodzi jak narazie ok, tylko MemTest-86 2.8 sie wysypuje
i pokazuje ze mam 256 MB, podczas gdzy ja kupowalem 128 SDRAM
i taka wielkosc pokazuje win95osr2, poza tym jest kaszana w wiekszosci
gier 3dfx, wysypuje sie tez ZDOOM v1.22, ale on to chyba tak juz ma
poza tym winda nigdy mi sie sama z siebie nie zawiesila, nie liczac
gier (prawie same dema)
wiec moje pytanie: jak mozna przetestowac ta plyte czy nie jest
uszkodzona, i moze wiecie do czego sluza te sciezki
moze wystarczy podmalowac olowkiem, ale uszkodzenia sa tak male ze
moge zrobic jeszcze wieksza kaszane niz jest (o ile jest w ogoole)
nawet nie wiem czy to za zeczywiste uszkodzenia, czy tylko zarysowanie
zrobione opilkami metalu ze srubokreta
moze polecicie jakis inny program do testowania pamieci innyod memtest

--
pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
marshall