Nyce_guy - to jakis absurd!( bylo Re: 2 osoby skazane)

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 16:23:04 MET

Nyce_guy wrote:
> Wez jeden amerykaninie przeczytaj definicje choćby GNU i przestań
> jego
> >

> To przeczytaj sobie jaki kolwiek user agreement od freeware.
> Jesli pisze ze mozesz do wszytskiego to mozesz jesli pisze ze tylko
> niekomerjclanie jest free to tak jak jest napisane.

Czy mam ci podeslac GPL ? Moze przetlumaczona na polski ?
Zaczynam watpic w twoja znajomosc tematu ,komputerow, angielskiego,
amerykanskich realiow, itd.

Przyznaj sie, ze nie czytales GPL to moze ciebie zrozumia.
Zajrzyj na <http://www.fsf.org> jesli jeszcze nie wiesz ze
jest cos takiego jak Free Software Foundation

--
Wojciech Galazka
Computer Security Advisor