Re: Nyce_guy - to jakis absurd!( bylo Re: 2 osoby skazane)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 06:35:53 MET

On Thu, 20 Mar 1997 04:09:01 +0100 (CET), Nyce_guy wrote:

>W pierwszym zdaniu jest windows i zaraz potem "yuck" i to ma byc moze
>obiektywna wypowiedz czy cos takiego?

a jednak to co facet pisze mozesz stwierdzic i Ty sam
gdybys kiedykolwiek zrobil taka research jak on

>A magazyny kupuja ludzie wiec magazyny pisza o tym czego ludzie uzywaja.

i to wlasnie jest dla mnie objawem kretynstwa i/lub skurwienia.
Skurwienia, bo uwazaja za wszelka cene by nie nadepnac na odcisk
microsoftu, gdyz wtedy moga stracic dochod z reklam tej przeslawnej
firmy, ktora sprzedaje jedyny na swiecie system operacyjny
ktorego promocja kosztowala kilkakrotnie wiecej niz jego wyprodukowanie.
Nazywam to skurwieniem gdyz w ten sposob dla pieniedzy rezygnuje sie
z elementarnych obowiazkow profesjonalnej uczciwosci.
Zas kretynstwem to nazywam, gdyz czasopismo fachowe nie powinno
postepowac ZA czytelnikami lecz PRZED nimi. Tych pisemek nie
kupuja przeciez ludzie po to by czytac o tym co sami wiedza.
Chca sie czegos DOWIEDZIEC. Szukaja PRZEWODNIKA po nowym (dla
wiekszosci z nich) swiecie komputerow i informatyki.
A od kiedy to przewodnik postepuje ZA stadem baranow?
Przewodnik postepuje na czele,natomiast ZA stadem moze isc
co najwyzej pastuch z kijem, ktory najpierw popedzi je kilkakrotnie
na hale aby sie podpasly a potem spokojnie do rzezni.

Jak juz pisalem - rozumiem swietnie ze niewielu jest ludzi ktorzy
robia czasopismo nie majac na celu dochodu. Rozumiem tez ze czasopismo
komputerowe musi brac pod uwage to ze wiekszosc jego czytelnikow
to uzytkownicy windy. OK. Niech poswieca wiec 80% powierzchni windzie.
Do tego miejsca - zgoda. Ale teraz pytanie: w jaki sposob poswiecac
windzie to miejsce? Czyz nie mozna opisujac kolejne wytwory M$
zaznaczac za kazdym razem: no coz, activeX to owszem pewien postep
w porowaniu z obsranym OLE, ale i tak daleko temu do analogicznych
technologii innych producentow, na dodatek w przeciwienstwie do
standardow otwartych jak OMG CORBA - jest to standard proprietary
i jako taki sluzy wylacznie powiekszaniu naszej zaleznosci od M$.
Czy nie mozna zaznaczac np. owszem, GUI w95 jest ladniutki i latwy
w pierwszym kontakcie, ale daleko mu do technologii WPS z WARP'a.
i tak dalej i tak dalej
mozna tak w nieskonczonosc
i to powinny robic cholerne pismaki, a nie zebym ja tracil moj
cenny czas i zdrowie na obrone uzytkownikow komputerow nie przed
Billem Gatesem ale przed nimi samymi, przed ich wlasna glupota
i krotkowzrocznoscia.
jesli tego nie robia to albo sa glupami ktorzy sie wymadrzaja
przed czytelnikami n/t rzeczy o ktorych pojecie maja cholernie
mizerne, albo sprzedawczykami, ktorzy dobrze wiedza ale dla tych
judaszowych srebrnikow sprzedaja nas wszystkich
nas = uzytkownikow komputerow, uzytkownikow internetu, uzytkownikow
  wszystkich technologii informatycznych, ktore chcemy czy nie -
  beda mialy coraz wiekszy wplyw na nasze zycie.

>Dlatego tez nie pisza o os/2.
>Ale Grego mysli ze to spisek.

>Coz...

a no wlasnie: coz...

wlasnie dowiedzialem sie co mysle.

Czuje sie jak artysta, bo zdaniem Oscara Wilde'a
o tym co artysta chcial powiedziec przez swoje dzielo
dowiaduje sie zwykle dopiero od krytykow.

Grego

p.s. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity.
     And I'm not sure about the first one" - Albert Einstein

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi