Re: Nyce_guy - to jakis absurd!( bylo Re: 2 osoby skazane)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 10:46:41 MET

On Fri, 21 Mar 1997 06:01:30 +0100 (CET), Nyce_guy wrote:

>Nie, oni chca sie dowiedziec o tym czego uzywaja i co ich interesuja.
>A w obu przypadkach to jest win.

przeczysz sam sobie. to nie kto inny jak Ty napisales ze uzytkownika
w sumie nie obchodzi na jakim systemie operacyjnym chodzi jego
oprogramowanie i na jakich technologiach jest oparte.
I masz racje.
I wcale nie musi go obchodzic.
Byloby smieszne zeby kazdy kupujacy telewizor musial sie znac na
elektronice.

Tak wiec - uzytkownika wcale nie interesuje win.
Uzytkownik chce uzywac komputera, chce (lub jest zmuszony)
skorzystac mozliwosci zarowno parcy jak i rozrywki czy edukacji
jakie daje mu komputer personalny.
A ze z winy cholernych pismakow jest stale utwierdzany w przekonaniu
ze nic innego nie istnieje tylko windoze i ze oprogramowanie pochodzi
wylacznie z microsoftu ... to i chce windows bo po prostu nie wie
ze moze chciec czegos innego.

Esther Schindler writes: "Microsoft's biggest and most
dangerous contribution to the software industry may be the degree
to which it has lowered user expectations."

ja bym nawet powiedzial ze jest to jedyna contribution
microsoftu dla software industry, ale ja nie jestem taki
delikatny jak Esther.

>Grego jako wydawca nie masz sznas. Zostan przy tym co robisz.

ja wogole nie mam szans na bardzo wiele roznych profesji.
Doklaniej - na zadna profesje w ktorej trzeba zrezygnowac
ze zwyklej uczciwosci czy chocby tylko z inzynierskiej rzetelnosci
Niedostepne sa dla mnie rowniez te profesje w ktorych niezalecane
jest myslenie, samodzielne w szczegolnosci.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi