Re: Nyce_guy - to jakis absurd!( bylo Re: 2 osoby skazane)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 01:44:50 MET

On Thu, 20 Mar 1997 19:32:53 +0100 (CET), Lukasz Bajonski wrote:

A nie uwazasz ze moze czytelnicy tylko chcieli by sie dowiedziec jak
ladniej ustroic swój desktop, szybciej cos zrobic w Wordzie czy
Excelu, poznac pare nowych tipsów do oprogramowania które uzywaja
[...]
>Co przeci tnego czytelnika prasy komputerowej obchodzi jakas Cobra czy
>ActiveX czy cos innego ??? To moze powinno sie ukazac w
>ComputerWorldzie czy UnixForum ale nie w pismie dla zwyklego usera ...

Twoje rozumowanie nosi pewne znamiona racjonalnosci
tyle ze jest po prostu nieprawdziwe, bowiem OLE, ActiveX, DirectX,
i kazda~ tego typu technologiczna~ pierdulka~ czasopisma komputerowe
sie po prostu zachlystuja~. Pod jednym warunkiem - ze dana nowinka
pochodzi z Microsoftu. Wiec albo nie piszmy wcale, i rzeczywiscie
niech to sobie bedzie czasopismo tips & tricks, albo, jesli juz piszemy
o technologiach - pokazmy rowniez odrobine tla, zamiast wyrabiac
w czytelnikach absolutnie nieprawdziwe przekonanie iz M$ jest jedyna
innowacyjna firma, z ktorej pochodza wszytkie istotne technologie
ostatnich 20 lat. Jak uczy elementarne doswiadczenie zyciowe - czesc
prawdy jest czesto o wiele gorsza niz cale klamstwo, bo trudniejsze
do wykrycia, bo latwiej manipulowac ludzmi uzywajac prawd czesciowych
niz calych klamstw.
  Napisalem "albo - albo" czyli alternatywa wykluczajaca. Nie mozna
pieprzyc sie po krzakach i chodzic w aureoli dziewictwa. Albo sie
prowadzi czasopismo komputerowe albo tube~ reklamowa~ microsoftu.
A te cholerne pismaki chca~ byc tubami M$ (bo im sie to oplaca)
a rownoczesbnie uwazac sie za dziennikarzy (i to fachowych) bo
daje im to wiekszy prestiz spoleczny.

ja na to odpowiadam: wal/a! - dla mnie jestes gosciu zwyklym
szmatlawym pismakiem do wynajecia za grosze, bo dziennikarstwo
to powazny zawod, i ma swoje zasady etyczne i profesjonalne.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi