Re: Nyce_guy - to jakis absurd!( bylo Re: 2 osoby skazane)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 04:09:39 MET

Wojciech Galazka <wgalazka_at_chem.uw.edu.pl> wrote in article
<332ABED8.3E9A_at_chem.uw.edu.pl>...
Nyce_guy wrote:
> Wez jeden amerykaninie przeczytaj definicje choćby GNU i przestań
Po
> jego
> >

> To przeczytaj sobie jaki kolwiek user agreement od freeware.
> Jesli pisze ze mozesz do wszytskiego to mozesz jesli pisze ze tylko
> niekomerjclanie jest free to tak jak jest napisane.

Czy mam ci podeslac GPL ? Moze przetlumaczona na polski ?
Zaczynam watpic w twoja znajomosc tematu ,komputerow, angielskiego,
amerykanskich realiow, itd.

Przyznaj sie, ze nie czytales GPL to moze ciebie zrozumia.
Zajrzyj na <http://www.fsf.org> jesli jeszcze nie wiesz ze
jest cos takiego jak Free Software Foundation

--
Nie czytalem. Czy to sprawia ze nie znam realiow itp?
Czy to prze analogie sprawia ze Ty znasz to wszytsko bo czytales?