Re: [WINNT] walka z gmail po 30.06

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] walka z gmail po 30.06
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 13 Jul 2022 17:01:55 +0200
Dnia Wed, 13 Jul 2022 03:00:51 +0200, ansajawruk@polbox.com napisał(a):

> Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 13 Jul 2022 00:29:40 +0100
>  doszła do mnie wiadomość  <XnsAED35084552BPanElektronik@127.0.0.1>
>  od PiteR <email@fauszywy.pl>  :

> To samo czeka natywny interface youtube(przeglądarkowy) po wywaleniu
> powiadomień mailowych o nowych filmach.
> Teraz kopiuję tylko linki do filmów Potplayerowi, w przeglądarce nie
> oglądam, same zalety.

Spróbowałem kilka linków YT wrzucić do PotPlayera.
Kilka sekund jest napis "Otwieram", po czym dostaję komunikat "Nie można
rozpoc ząć odtwarzania. Brak możliwości połączenia z żądanym serwerem ...".
Próbowałem wrzucać mu adresy z paska adresu oraz wyciągnięte prawym
klawiszem myszy z filmu.

Czego nie wiem?
Jak PotPlayerem otworzyć linki YT?

--