Re: [WINNT] walka z gmail po 30.06

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] walka z gmail po 30.06
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Wed, 13 Jul 2022 18:02:17 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 13 Jul 2022 17:01:55 +0200
 doszła do mnie wiadomość
<1esaric44tki3$.1jxgqfunmdag7.dlg@40tude.net>
 od Adam <a.g@poczta.onet.pl>  :

>Spróbowałem kilka linków YT wrzucić do PotPlayera.
>Kilka sekund jest napis "Otwieram", po czym dostaję komunikat "Nie można
>rozpoc ząć odtwarzania. Brak możliwości połączenia z żądanym serwerem ...".
>Próbowałem wrzucać mu adresy z paska adresu oraz wyciągnięte prawym
>klawiszem myszy z filmu.
>
>Czego nie wiem?
>Jak PotPlayerem otworzyć linki YT?

Ja przeciągam link z przeglądarki(FF88) do otwartego okna potplayera i
działa ok, wygląda na to, że u ciebie potplayer z jakichś powodów nie
ma dostępu do sieci, można jeszcze pokombinować z wybraniem
rozdzielczości/formatu.
Nawiasem mówiąc, potplayerem zacząłem powoli eliminować VLC...
Szwambuł Trantiputl
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy