Re: [WINNT] walka z gmail po 30.06

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] walka z gmail po 30.06
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Wed, 13 Jul 2022 23:30:58 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 13 Jul 2022 22:04:14 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <XnsAED3E083AD931PanElektronik@127.0.0.1>
 od PiteR <email@fauszywy.pl>  :
>in <v67uchh58rika1uoss3p4e0ank7rnhpu52@4ax.com">news:v67uchh58rika1uoss3p4e0ank7rnhpu52@4ax.com>
>user kurwa jasna pisze tak

>Ale dlaczego taka miłość do tych core duo w usenecie?

Spełnia oczekiwania, jest metalowy i łatwo są dostępne części zamienne
do niego, mam nawet zapas płyt głównych, ten laptop tak łatwo się nie
podda.
Filmy, nawet full hd 60 Hz ładnie odtwarza, jedyne, co mi się ostatnio
psuło to wiatraki, też mam zapas.
Ten laptop nie jest nowością, ale bije na głowę większość taniego syfu
pod względem mocy obliczeniowej, serio, sam miałem przyjemność to
obserwować.
Tak na marginesie, nawet w10 na nim działa, ale sensu takie połączenie
nie ma.

>przecież to o kilka generacji oddalony sprzęt.
>nowszy był już wyrzucany na śmietnik.

To błąd, trzeba było komuś podarować.

>Znalazłem niedawno na śmietniku laptop dell C400
>Co mam z niego zrobić? Sterownik czajnika? :)
>
>https://www.ebay.co.uk/itm/155063747568

Prawie zabytek. Moje Delle mają po kilkanaście lat i śmigają jak
nówki, czasem tylko wentylator się zatrze, ale to nie kłopot.
No i główna zaleta, porty EsataP, jeden w laptopie, drugi w stacji
dokującej, ostatni model z EsataP jaki znam to Dell 6530.
Szwambuł Trantiputl.
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy