Re: [WINNT] walka z gmail po 30.06

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] walka z gmail po 30.06
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Wed, 13 Jul 2022 21:48:46 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 13 Jul 2022 19:55:42 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <XnsAED3CAB8E42C5PanElektronik@127.0.0.1>
 od PiteR <email@fauszywy.pl>  :
>in <b43uchp62km5k86gf3l7v4ep7mifo0tgqg@4ax.com">news:b43uchp62km5k86gf3l7v4ep7mifo0tgqg@4ax.com>

>muszisz coś miec mpc be
>
>Mpc-hc sam nie umie wyciągnąć url do pliku wideo

To mpc-be portable, w wersji najnowszej(zassałem, poprzednia chyba
1.5.7, obecna 1.6.3) nie tnie, jeci jak potrzeba.
Reasumując, 1.5.7 tnie, 1,6,3 nie tnie.

>Intel Core 2 Duo?

Yes, core 2 duo P9400 2.4 Ghz, jak dla mnie rewelacyjny jeszcze
dzisiaj. Staroświecki dysk z bazaru, MZMTE128HMGR-00000(128GiB) - oem
Samsunga, jakoś mi się udało zainstalować nowy firmware dyskowi,
ciekawostka, z atrybutu wear leveling count wynika, że kres pracy
dysku to, uwaga, petabajt!
Co dziwne, obok stoi Dell E6530 z nieco lepszym dyskiem, ale nie
śpieszno mi na przesiadkę...

>wiele czynników 25Hz/50Hz/60Hz, kodek filmu
>pewnie w MPC HC nigdy nie masz akceleracji sprzętowej
>[H/W] bo procek nic nie umie.

To jest Mpc-be, nowsza wersja nie tnie(obie uruchomione obok siebie).
Już nie pamiętam po co mi ten program był, ale jest, w wersji
portable(chyba chciałem coś na szybko z kamery w laptopie przechwycć).
Oba programy mają zapaloną ikonkę GPU, więc pewnie w wersji 1.5.7 jest
babol.

Reasumując, VLC, MPC-BE i Potplayer bez obecności youtube-dl chwytają
strumienie z sieci. Jednak potplayer jest, moim zdaniem,
najwygodniejszy.
Szwambuł Trantiputl
--
Pójdziesz Pleśniowy