Re: [WINNT] walka z gmail po 30.06

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] walka z gmail po 30.06
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 12 Jul 2022 21:56:17 +0100
in <news:24pe7yiur8x8$.1eb9568l0o8tk$.dlg@40tude.net>
user Jacek Maciejewski pisze tak:

> Tak na mój rozum to w Vivaldim :) A w ogóle, to ciekaw jestem czy
> Vivaldi ma sposób organizowania i filtrowania poczty taki jak to było
> onegdaj w Operze, kiedy to jeszcze Opera 16 stanowiła jedność z
> mailerem?

dobra na razie poddaję się

w Vivaldim dostaje bład niekompletne dane serwera pop3

w Thunderbird przeszedłem zalogowanie OAuth2 ale thunderbird
rozsrywa się po kontach usera na C. Odmawia lokalizacji w
E:\Programy\Thunderbird\konta Tak nie może być. Nie widzę wersji
standalone Thunderbirda.

Po za tym debilne menu porozrzucane wokoł okna i wyciemniane
okienka których nie da się przeciągnąc.

Ale gwózdz programu to okienko logowania w którym nie działa wklej z
myszy. Jak myślą że ja będe przepisywał hasła to sie grubo mylą.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10