Re: [WINNT] instalator uszkodzil dysk (WAZNE)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] instalator uszkodzil dysk (WAZNE)
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 13 Jul 2022 16:36:18 +0200
Dnia Wed, 13 Jul 2022 10:01:02 +0100, PiteR napisał(a):

> in <news:1sthxygij63jx$.1g4nwmbm5mhky$.dlg@40tude.net>

> Jakieś darmowe? Masz pewny przetrenowany sposób?
> Bo ja taki odważny to nie jestem robic konwersję bez kopii.

Robę to od wielu lat zarówno u klientów jak i na swoich maszynach.
Wcześniej narzędziami Hirensa, teraz albo Hirens w pełnej (DVD) wersji,
albo Strelec dla komputerów z UEFI. Na wirtualkach (VMWare Player,
VirtualBox, VMWare (pełny) najczęściej Strelec.

> MBR2GPT
> gptgen
>
> https://windowsreport.com/convert-mbr-gpt-disk/

> i za to kochamy gpt
> osiem partycji podstawowych mam
> porządeczek

Tak, ale czasem może być problem z wystartowaniem z partycji innej, niż
sobie manager wymyślił. Albo z niektórymi dystrybucjami linuksa.

--
Pozdrawiam.

Adam