Re: [WINNT] walka z gmail po 30.06

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] walka z gmail po 30.06
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 13 Jul 2022 07:21:30 +0100
in <3t5schto7utlhg6d39bn6bbm3tb139mnah@4ax.com">news:3t5schto7utlhg6d39bn6bbm3tb139mnah@4ax.com>
user  pisze tak:

> To samo czeka natywny interface youtube(przeglądarkowy) po wywaleniu
> powiadomień mailowych o nowych filmach.
> Teraz kopiuję tylko linki do filmów Potplayerowi, w przeglądarce nie
> oglądam, same zalety.
> Zastanawiam się nawet nad całkowitym usunięciem wszelakich kont z
> google/youtube, ale to może jeszcze za wcześnie.
> Szwambuł Trantiputl

W pracy miałem program do zarządzania swoim czasem pracy
urlopy, godziny, lekarz, wejście, wyjście z zakładu.

Jeden zrzut ekranu dawał soczysty kolorowy obraz na trzy miesiące.

Ale przyszłą dobra zmiana i debile niespełnieni webmasterzy i pojawiły
się szarzyzny, uwypuklenia, wyciemnianie, wygaszanie, przysłanianie.

Nie da się zrobic zrzutu przewijanej strony. Na ekranie mieści się max
dwa tygodnie historii. Miesiąc zajęło opanowanie o co kaman i jak
trwale zapisać zmiany. Oczywiscie dominująca tonacja #c0c0c0

Skąd ci debile sie biorą? Dzieciuchy duże z dalekiego wschodu?
Czy jakieś zafascynowanie gierkami sie przelewa na dizajn?

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10