Jak sie zapisac na l. o OS/2?

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 21:06:18 MET

Tutaj juz tak cicho o oesie, a wiem ze jest o nim lista (troche pozno
sie obudzilem), jak sie tam zapisac - adres serwera i komenda, i na
jaki adres wysylac maile?

Troche pytan z gatunku technicznych:
Od pewnego czasu OS przy starcie wyswietla mi przez sekunde
niebieskie menu - normalnie wyskakujace na bodajze alt F1, sluzy do
ustawiania starych config.sy itp. Co sie dzieje?

Czy jest jakis dobry taskbar dla OS/2, bo ja mialem taki, ze mial
kika desktopow. Niestety bywalo, ze jak zostalo wlaczone okinko na
innym desktopie niz uzywany, to przy przeloczeniu na ten drugi
desktop ono przeskakiwalo na jeszcze inny i tak az do zamkniecia.

Czy OS/2 ma wbudowany wygaszacz?

Czy istnieje cos w rodzaju delphi dla os/2? Ja mam tylko shareware
Liberty Basica :-(.

Czemu OS przy sieci tyle wlacza "Requestera"?
Czemu tak dlugo przy wylaczaniu trwa "Peer is stoping"?

Nieco dlugo trwa mi ostatnio odswiezanie desktopu. Przy zamknieciu
jekies aplikacji i odslonieciu pulpiyu, zaczyna sie odswiezanie
paskami od dolu, a nastepnie nanoszenie ikon. Nie jest to dramat - z
2 sekundy, ale troche za dlugo.

Za odpowiedzi dziekuje.

Lech Wiktor Piotrowski
    a_j_p_at_it.com.pl