Re: Jak sie zapisac na l. o OS/2?

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 02:13:39 MET

On Thu, 12 Dec 1996 22:17:59 +0100, Mirek Nowakowski wrote:

>Jest cos takiego jak Watcom VX REXX.

No to jeszcze jest:
Visual Age for C++ for OS/2 - naprawde potezne narzedzie, o praktycznie nieograniczonych
mozliwosciach, oparte na kompilatorze C++, z najlepszym generatorem wizualnym
(Visual Builder) jaki widzialem.
Visual Age for BASIC, to takie przedszkole do VA for C++.
Z tej serii jest jeszcze VA for SmallTalk.

Z narzedzi baaardzo duzych: Natural i ADABAS, produkcji Software AG, dla zastosowan
korporacyjnych typu firma ma 200 oddzialow na swiecie i zatrudnia 20000 ludzi.

Application Builder - szybki generator aplikacji okienkowych, prosty i tani.

Ze starszych produktow: Windows 4GL, produkcji ASK group, obecnie CA, generator
aplikacji dla Ingresa

To oczywiscie nie wszystko....

pOSdrawiam

Jarek