Re: Jak sie zapisac na l. o OS/2?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 11:46:53 MET

a_j_p_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:
>Tutaj juz tak cicho o oesie, a wiem ze jest o nim lista (troche pozno
>sie obudzilem), jak sie tam zapisac - adres serwera i komenda, i na
>jaki adres wysylac maile?

skorzystaj z serwisu NEWS. Mozesz to czytac chocby....
<kryptoreklama> netscape </kryptoreklama> :))) albo jakims
news readerem. Pelny adres grupy:

>Czy OS/2 ma wbudowany wygaszacz?

tak. z tym ze wygaszajac, zawsze blokuje ekran. Kliknij prawym klawiszem
w tlo. W parametrach znajdziesz opcje Lockup (nie pamietam po polsku),
gdzie ustawiasz parametry.

>Czemu OS przy sieci tyle wlacza "Requestera"?
>Czemu tak dlugo przy wylaczaniu trwa "Peer is stoping"?

czemu tak dlugo, nie wiem. Przegalada cala strukture katalogow. Po co,
tez nie wiem. Prawdopodobnie w celu zczytania uprawnien.
A czemu tak dlugo sie wylacza ? Ano dlatego zeby wszystkie komputery
w sieci dowiedzialy sie, ze ten komputer juz nie bedzie obslugiwal sieci.
W sumie siec Peer mozna stosowac zeby komputery pozyczaly sobie
dyski, albo by skorzystac z uslug lan server'a. Jesli zadne z powyzszych
nie nastepuje, to po co ci peer ?