Re: Jak sie zapisac na l. o OS/2?

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 19:54:30 MET

On Fri, 13 Dec 1996 17:31:18 +0100, Piotr Pekala wrote:

>No i oczywiscie jest Visual Age C++ oraz Visual Pascal.

Jezeli chodzi o Pascala to jest Virtual Pascal, ktorego w pelni
funkcjonalna wersje (zadne tam beta) mozna znalezc w pliku
vp11demo.zip. Po prostu Borland dla OS/2. Dla mnie cenny z uwagi na
gotowe portingi do bibliotek Turbo Power Software. Szczegoly na
http://www.fprint.co.uk/vpascal.

Jest takze konkurencyjny Speed Pascal (plik sp15_b4.zip - wersja
beta4). Gdzies widzialem porownanie obu pod katem zgodnosci z
"oryginalem" czy tez pierwowzorem, czyli Borlan Pascalem. Niestety nie
pamietam juz gdzie to bylo.

OSciski!
Mirek Nowakowski