Re: Jak sie zapisac na l. o OS/2?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 05:14:38 MET

On Thu, 12 Dec 1996 22:18:19 +0100, Mirek Nowakowski wrote:

>Jest cos takiego jak Watcom VX REXX.

jesli chodzi o jezyk max. bliski Object Pascalowi z Delphi
- polecam Virtual Pascal.
Jesli o cale srodowisko obiektowe - Sybil ze SpeedSoft'u.
natomiast z "niepascalopodobnych" - oczywiscie Visual Age
do wyboru: for C++, for SmallTalk, for BASIC (oczywiscie
jest to BASIC ktory z M$ czy GW nie ma nic wspolnego poza nazwa)
Oprogramowanie Visual Age robi sie tym bardziej interesujace ze
IBM bardzo ostro zmierza uczynic z niego narzedzie multiplatform
sa juz wersje dla NT i OS/2, a nastepne w przygotowaniu.

aby sie w tym wszystkim rozgladnac:
w pelni funkcjonalne demo Virtual Pascala
oraz Sybil beta sa na hobbesie,
a beta Visual Age for BASIC bodajze na software.boulder.ibm.com

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi