Re: TSENG ET6000

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 21:17:33 MET

11 Dec 1996 00:23:20 +0100, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) napisał(a):

>a nie obawiasz sie, ze w swoich wypowiedziach posuwasz sie nieco za daleko,
>stajac sie zarozumialym i pelnym pogardy dla innych, zupelnie bez powodu?

Pogardy? Chyba sie zapedziles!

>wybacz, ale nie rozumiem czemu atakujesz Piotrka. sam uzywam ET6k, bo dla
                          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>moich zastosowan jest to najlepsza karta (pod pojeciem najlepsza rozumiem:

Ja zaatakowalem Piotrka??? Sadzac po sposobie grupowania Twoich listow
- newsy czytasz przez poczte i chyba po prostu je nieuwaznie
przeczytales.

A poza tym nigdy nikogo nie zaatakowalem, ze uzywa ET6k. Jedyne co
napisalem nt. tej karty to to, ze nie bede rozwazal jej zakupu dopoki
nie bedzie usuniety blad w chipie. (Zreszta zadowala mnie firmowe
S3868, ktore posiadam.)

>najszybciej obiektywnie pracuje w programach z ktorych korzystam oraz
>stosunkowo tania, tzn. stac mnie na nia bez zazynania sie, poza tym nie
>stwarza problemow i jest zgodna ze wszystkim czego potrzebuje). uwazam
>jednak, ze w wielu rzeczach matrox jest urzadzeniem o rzad wielkosci lepszym
>i tak juz pozostanie. chociaz et6k jest nowszy i ma wiele rzeczy chyba lepiej
>rozwiazanych niz opisywana mga to tak naprawde mga jest znacznie silniejsza
>konstrukcja. kropka. inny swiat - inne potrzeby, inna cena, rozne
>zastosowania, rozny krag odbiorcow. fakt, ze dla mnie et6k jest

I bardzo dobrze. Wybacz, ale ja w ogole nie wypowiadales sie co jest
lepsze matrox czy tseng, wiec kompletnie nie rozumiem skad ten monolog
skierowany do mnie. Jedyne co czego sie odnosilem - to do metodologii
testow przeprowadzonych na dodatek nie przez Piotrka, ale przez
C.Poryckiego.

>najrozsadniejszy nie upowaznia jednak do wypowiadania herezji, co od jakiegos
>czasu niestety czynisz, z przykroscia stwierdzam, ze nie tylko w tym watku.

A moze jakies konkrety "herezji"? Bo ja moglbym napisac dokladnie to
samo...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)