Re: VIA VT6421a i OS/2

Autor: Krzysztof Dmytrów <ked1908_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 00:42:57 MET

> Dwa razy używałem produktów marki VIA (raz to była płyta główna
> o chipsecie niby AMD ale okazało się, że był łączony AMD/VIA).
> Więcej tego błędu nie zamierzam popełnić.

Hmmm, a ja miałem do tej pory trzy płyty główne na chipsetach VIA
(pierwsza była na VPX, druga na KX133, a trzecia na KT600) i z żadną nie
miałem najmniejszych kłopotów - wszystkie stabilne jak skała. To, że
jakaś płyta działa dziwnie raczej nie zależy od chipsetu, a od konstrukcji.

pozdrawiam
Krzysiek