Re: VIA VT6421a i OS/2

Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] <wsma_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 22:30:52 MET

Mariusz pisze:
> Ze wzglądu na większe pliki Worda? - ta sama treść w Word 2000 zajmuje
> co najmniej dwa razy tyle miejsca co w zwykłym Wordzie 6.0, czy WP Corela .
Zaraz zaraz - kolega pisze o SYSTEMIE, a nie o aplikacji - to są różnice.
Windows serii NT (NT/2000/XP/2003/Vista) mają zupełnie inną budowę
wewnętrzną niż serii 3.x (3.0/3.1/'95/'98/Me)
Co do stabilności SYSTEMU to u podstaw serii NT leży OS/2 ! Wprawdzie
obudowano go mechanizmami i błędami z linii 3.x ale część mechanizmów
pozostała.
Czym innym jest oprogramowanie - Zobacz jak działa np Office '97 w
porównaniu z 2003 na tym samym systemie oczywiście.

> Owszem - zmiany są widoczne - już tak nie pływa, ale jak
> można zabezpieczyć dziurę? - przykładowo włazisz na astalavista i masz
> robalka - włazisz spod OS/2, zasysasz co tylko się napatoczy i nic się
> nie dzieje.... Z mojaj praktyki wynika, że majlepiej dla Win, gdy
> wywali się Outlooka wraz z IE - ciekawa metoda dochodzenia do
> bezpieczeństwa:)
MS-Bezpieczeństwa (TM)

> O! to właśnie jest sedno! - IBM nie docenił wielkości własnego dzieła i
> podszedł do niego jak do dziecka z nieprawego łoża .
> System udany, ekonomiczny i dalece przemyślany, powierzono w ręce
> pseudofachowcom markatingowym o kompetrencjach będących dokładną
> odwrotnością kwalifikacji twórców OS/2.
Do tego stopnia, że do własnych serwerów IBM dawał Windows NT Server i
SCO, a tylko dziwaczny pakiet podręczników i narzędzi oparł na OS -
pomimo, że dla wielu Adminów dodanie OS/2 w wersji serwerowej było by
dobrym polem do nauki, eksperymentów i promowania lepszej technologii.

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl