Re: VIA VT6421a i OS/2

Autor: Krzysztof Dmytrów <ked1908_at_gmail.com>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 21:08:42 MET

> O! - bios płyty do kitu? - źle prezentował systemowi CD...- tak to
> rozumiem ...

Całkiem możliwe. Jak się zastanowić, to nie widać innego racjonalnego
wytłumaczenia :).

> To chodzi w pamięci kompa - jak jest 256 RAM to nie marudzi..

Miałem 768 MB :).

> Ot tak sobie wymyślili, że jak będzie w pamięci, to nic nie wygrzebiemy...
> Zapomnieli, że on widzi sieć... ;-)

Ano, jak kiedyś miałem stacjonarny, to na nim sie uruchomił i nawet
pobuszowałem sobie w Internecie :).

> Przy 128? - nie - on tyle nie potrzebuje - tylko Mozilka żre pamięć jak
> głupia

To raczej nie tyle sama Mozilla, ale przeładowanie stron flashami i
innymi wodowytryskami :)

> Wykładać o własnych wojażach zagranicznych to także trzeba umieć...

Ano, znam jednego, który jest w tym mistrzem :).

> Ale się na to gapią i uważają, że tak ma być ...

A już najbardziej nie mogę, jak oglądają program nadawany w formacie 4:3
rozciągnięty w panoramie - mój szwagier tak ogląda. Nie da sie
przekonać, żeby dać obraz oryginalny i wtedy po bokach będzie miał paski
bo twierdzi, że coś się wypala nierównomiernie (chociaż nie wiem, co się
może w LCD wypalać) :).

> Ja słyszałem, że barek ;-)

A to zależy od indywidualnych upodobań :).

pozdrawiam
Krzysiek