Re: Poklosie Ankiety o OS2 (flame)

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 11:29:30 MET DST

Przemysław Pawełczyk <warpman_at_friko5.onet.pl> wrote:
> Tym bardziej, że list dotyczył naszej małej grupy oesowej i jego spraw,
> a nie sprzedaży skarpetek.

Więc dlaczego nie został wysłany tylko na pl.comp.os.os2? Skoro dotyczy
tych ludzi i z tej listy wziąłeś adresy piszących (bo chyba nie adresy
czytających, prawda?), to tutaj jest jego miejsce. W dodatku więcej osób
może to przeczytać.

A wysyłanie e-listów? Oh well. Dostałem Twój list trzy razy. Na ten
sam adres.

Argumentacja ad personam zaś nie świadczy najlepiej o Twojej kulturze.
Zwłaszcza, że dotyczy człowieka, który, o ile wiem, zrobił znacznie
więcej dla Internetu niż Ty.

Piotr