Poklosie Ankiety o OS2 - rzygac sie chce

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 05 Sep 1998 - 21:17:14 MET DST

List ten posyłam do nadawcy i na forum OS/2 celowo. Dlaczego? Poniżej.

On Sat, 5 Sep 1998 18:44:16 +0200 (EEST), Tomasz Kłoczko wrote:

>Co nie daje Ci prawa do używania tego adresu.
>Sorki ale to co zrobiłeś to czysty spaming i informacja o tym dotrze do
>mailmastera friko.
>
>kloczek
>-----------------------------------------------------------
>*Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
>-----------------------------------------------------------
>Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*

Witaj Strażniku Czystości Netykiety, Obrońco Sieci i III Sekretarzu
Obwodowy Stowarzyszenia AntySPAMowego.

Po co mnie straszysz? Podpowiedz mi w takim razie jak mogłem do Was
dotrzeć, jak nie poprzez adresy internetowe, które jako takie są jawne,
a nie tajne? Chcesz zasugerować, że powinienem 1) każdego z Was z
osobna zapytać najpierw czy chce dostać ankietę na temat OS/2 i gazetki
dla niego, a potem posłać ten list, 2) czy też każdemu wysłać list
_imienny_, najlepiej z propozycją wytrzepania wcześniej wycieraczki, bo
jakże to tak, śmiał ktoś tak niegodny zapytać się w sieci o parę
istotnych spraw? Powtarzam, zapytać _zainteresowanych_, czyli
użytkowników systemu OS/2, a nie np. użytkowników szczotek z
zakrzywioną w lewo rączką.

Tym bardziej, że list dotyczył naszej małej grupy oesowej i jego spraw,
a nie sprzedaży skarpetek.

>*Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*

Dzięki takim jak Ty, na nieszczęście dla takich jak ja (bez fałszywej
skromności), co chcą w sieci zrobić coś więcej, niż tylko podsłuchiwać
to, co inni mają do powiedzenia. Albo czekać i STRZEC.

To jest już kolejny list z podobną konotacją. Myślałem, że w Sieci
można pracować. Wcale się nie dziwię nikłej działalności, czy brakowi
chęci do jakiejkolwiek pracy poprzez sieć, szyfrowaniu wiadomości, czy
budowie _nowych_ systemów sieciowych, z zamierzeniem odsunięcia się od
Internetu, a raczej jego pauperyzacji, debilnych zachowań (Ci co
najwięcej krzyczą o czystości zazwyczaj mają brudne gacie) czy
zdziczeniu, nie tak znowu małej liczby jego uczestników.

Dwa przykłady:

1.
fuck you!
--- sergiusz pawlowicz -------------> http://www.pwr.wroc.pl/~ser/ ---
--- "There two major products to come out of Berkeley: LSD & UNIX. ---
--- We do not believe this to be a coincidence." -- Author Unknown ---

> Szanowni Państwo,
>
> Wasze adresy/nazwiska/nazwy firm znalazłem na liście dyskusyjnej

2.
I to w zupelnosci wystarczy aby ten list potraktowac jako ciezkie
naruszenie netykiety - za takowe bowiem uchodzi masowe rozsylanie
niechcianych maili na podstawie adresow zdobytych w usenecie. Zatem
prosze o usuniecie z owej (nielegalnej zreszta zapewne w swietle
obowiazujacego obecnie prawa) bazy adresowej mojego adresu i
nieprzysylanieniechcianej korespondencji.

"Dariusz K. Ladziak" <ladzk_at_ite.waw.pl>

A Panu, Panie Tomaszu Kłoczek sugeruję częstsze korzystanie z telefonów
różnych organizacji, w tym informatycznych, które namawiają do
anonimowych podszeptów gdzie i kto zbyt długo "testuje" jakąś darmową
aplikację. Z pewnością zaspokoi to Pańskie ambicje, może nawet da awans
na II Sekretarza?

Boże, co za ludzie...., rzygać się chce.

Przemysław Pawełczyk

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-927 Kraków mailto:warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/