Re: Poklosie Ankiety o OS2 (flame)

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 16:16:27 MET DST

On Tue, 8 Sep 1998 11:47:08 +0200 (CEST), Piotr Kucharski wrote:

>Więc dlaczego nie został wysłany tylko na pl.comp.os.os2? Skoro dotyczy
>tych ludzi i z tej listy wziąłeś adresy piszących (bo chyba nie adresy
>czytających, prawda?), to tutaj jest jego miejsce. W dodatku więcej osób
>może to przeczytać.

Witaj,

Jeśli był na liście, znaczy pisał. Znaczy, może używa OS/2, ale nie
musi, więc sprawdzę. To chyba wyłożyłem dość jasno.

>A wysyłanie e-listów? Oh well. Dostałem Twój list trzy razy. Na ten
>sam adres.

To wynikło z pewnych ograniczeń, posyłałem list poprzez BCc, ale
dwukrotnie system poczty odmówił poprawnej współpracy. W końcu
podzieliłem adresy na mniejsze części i ... poszło. Z drugiej strony
palce mnie już bolą od pisania tego zdania - czy z tego powodu spadła
Ci (Wam) korona z głowy?

>Argumentacja ad personam zaś nie świadczy najlepiej o Twojej kulturze.
>Zwłaszcza, że dotyczy człowieka, który, o ile wiem, zrobił znacznie
>więcej dla Internetu niż Ty.

Może, i co z tego. Był kolejną osobą, której popieprzyło się (korekta -
nie poprawiać) w głowie pojęcie SPAMu.

Jedyny nietakt jaki w całej tej gównianej sprawie (za sprawą paru
gówniarzy, którzy zarzucali (i zarzucają :-) ) mi SPAM) popełniłem,
odnosił się do Pana Tomasza Kłoczko, któremu odpowiedzi udzieliłem
publicznie, a nie jedynie prywatnie, bez Jego zgody. Przepraszam,
poniosło mnie.

>Piotr
Przemek

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-927 Kraków mailto:warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/