Re: Poklosie Ankiety o OS2 (flame)

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 16:21:31 MET DST

On Tue, 8 Sep 1998 12:39:58 +0200 (CEST), Marcin Debowski wrote:

>Ze sie wtrace ... mozna by raz tak sprobowac bez goraczkowania sie.
>
>Ja tez uwazam ze ankieta byla raczej spamo-podobna tyle ze wszystko

Hi,

Ja, nie.

>daloby sie pewnie zalatwic nieco spokojniej i polubownie. Poniewaz troche
>siedze w OSie i zdaje sobie doskonale sprawe z ubostwa czy to periodykow
>czy innych material na ten temat w Polsce wiec nawet taka forme w
>jakiej ankieta byla rozpropagowywana uznalem za dopuszczalna (cel
>uswieca srodki).

Również, nie. Zasada Cel uświęca środki jest niedopuszczalna. :-)

 Natomiast osoby ktore z OS2 nie maja zgola nic wspolnego
>mialy prawo sie zwyczajnie wnerwic. I wtedy nalezalo (tych kultularnie
>wnerwionych :) przeprosic i wytlumaczyc, ze sytuacja jest taka a
>taka ... a sadze ze by zrozumieli bo nie sa to na ogol uzytkownicy
>patologicznych nakladek znanej skadinad firmy.

90% listów jakie otrzymałem od osób nie związanych z OS/2 była bardziej
niż uprzejma, z wyjątkiem paru grzybków.

 A tak jest zwyczajna
>pyskowka z upublicznianiem prywatnej korespondecji co jest juz daleko
>wiekszym wykroczeniem niz wczesniejszy "spam".

Tu się zgadzam. (Patrz inny list z dzisiejszego dnia). Ale zrobiłem to
celowo, z premedytacją i wcale tego nie żałuję.

Dzięki za wyjaśnienia.

>--
>Marcin Debowski
Przemysław Pawełczyk
>/\/ UTCT, http://www.pg.gda.pl/~agatek, agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-927 Kraków mailto:warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/