Re: Poklosie Ankiety o OS2 (flame)

Autor: Przemys aw Pawe czyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 08:14:21 MET DST

On Fri, 11 Sep 1998 03:01:05 +0200 (CEST), Piotr Kucharski wrote:

>Znaczy, jak by wys a na news (raz), to sprawdzenie by by o gorsze?

TAK. Dosta em prawie po ow odpowiedzi od osób, o których ostatnio nie
s ysza e na li cie. Cz przesz a na inny system, cz tylko
nas uchuje, pozostali maj kontakt z OS/2, a nie koniecznie z list .

I KORONA Z G OWY IM NIE SPAD A. Listy by y bardziej ni uprzejme.

>No to ju si czuj ustawiony w szeregu. Dzi kuj za traktowanie
>mnie jako _równego_ _partnera_ w _dyskusji_.

Niepotrzebnie, ale je li masz kompleksy...

>Piotr
>ps. tak, wiem do czego by o to "Mo e, i co z tego." P,PPNMSP
>pps. EOT

Je li chcia e podkre li , e do Was nie nale , to masz w 100% racj .
I daj sobie spokój z sieciowym be kotem lub/i slangiem informatyków.
Potwierdzasz jedynie moj opini o sobie.

pp

Przemys aw Pawe czyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-927 Kraków mailto:warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/