OS/2 vs. Win95 bylo: Re: Dodanie pamieci

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_red.gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 11:40:09 MET DST

On Thu, 17 Jul 1997, Falo wrote:

[ciach]

> To powiedz mi stary dlaczego wszystkie powazne firmy produkuja pod ta
> wywalajaca sie winde tysiace aplikacji ? Dobra nie musisz odpowiadac, wiem
> co mi odpowiesz !!!!
> Bo winda to najpopularniejszy OS na swiecie.
Smieszne rzeczy piszesz. Winda moze i jest popularna ale zeby
najpopularniejsza? Przeciez to zalezy od kregow ludzi wsrod ktorych badasz
popularnosc np. badajac w polskiej marynarce wojennej wyjdzie ze
najpopularniejszy jest IBM OS, a w wiekszosci bankow beda to jakis unix'y
A maluch to najpopularniejszy samochod w Polsce :)
> Nie jestem do tylu, tez mialem osa na dysku i rowniez go wypieprzylem.
> Robil takie jaja jakich swiat nie widzial, zaistalowalem winde i dziala do
> dzis bez problemow.
Ktorego OS/2 miales ? Przypuszczam ze po postawieniu np. linux'a tez bys
tak pisal :)
A ja mialem winde i ja wywalilem i teraz uzywam Merlina PL i system sie
nie wali, nie zatrzymuje sie niewiadomo czemu, po przyjsciu do pracy nie
jest zamrozony. Po prostu dziala i jest szybszy od windy.

> Wyobraz sobie chlopie ze moja winda i oprogramowanie ktorego uzywam
> (office, corel, MVC++) od tygodni calych zachowuje sie stabilnie, ani razu
> nic mi sie nie wypieprzylo. Nie mowie tu oczywiscie o uruchamianiu czterech
> gier, trzech wordow, exceli i photoshopow na raz. Wtedy prawdopodobienstwo
> wywalenia jest calkiem duze /takze pod OS/2.
srednio w pracy mam odpalonych kilka sesji netscape/2, kilka wordow z
ofertami (srednio jedna oferta to 10-30 MB, duzo obrazkow) kilka excel'i
dwa, trzy telnety, PMMail'a, PSP oraz jakiegos ftp'a

> I nie mow mi ze pod OS/2 jest mnostwo aplikacji, 95% to shareware, zadnego
> porzadnego edytora /no moze Word Pro, na gieldzie na zamowienie/ zadnego
> 3Dmax-a, Photoshopa, Corela itp.
Jest Lotus Word Pro, StarOffice 4.0, Corel Office for Java, Color Works,
Lotus Smartsuite, NeoN, PMView, wiec nie mow ze nie ma softu wystarczy
poszukac :)

> Po prostu OS/2 jest do dupy i juz.
jakies konkrety
> Nawet ten wasz ukochany IBM ma was gdzies.
A M$ gdzie ma uzytkownikow windy? Za support trzeba slooono placic, w
przypadku NieTych jest to 300 USD za 5 rozmow telefonicznych rocznie
czyli 1 rozmowa na 2 miesiace i potem modlmy sie.
> Naprawde chlopaki nie chce tu nikogo obrazac bo nie ma za co.
> Kazdy pracuje na tym na czym mu wygodnie.
I dlatego wlasnie przesiadlem sie z windy na OS/2 jest wygodniej, pewniej
i stabilniej
> Ale mnie jest po prostu was zal.
A mi zal jest Ciebie

> Pozdowienia dla calej OS-owej braci przesyla spadajacy z 95 pietra FALO.

Zycze ci Malomiekkiego Betonu

MArek