Re: Dodanie pamieci

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 10:02:54 MET DST

On Thu, 17 Jul 1997 10:29:33 +0200 (CEST), Falo wrote:

>I nie mow mi ze pod OS/2 jest mnostwo aplikacji, 95% to shareware, zadnego
>porzadnego edytora /no moze Word Pro, na gieldzie na zamowienie/ zadnego
>3Dmax-a, Photoshopa, Corela itp.

        Jeśli chodzi o edytory , to pewnie nie widziałeś TeX-a - wprawdzie
archaiczny (zasada podobna, jak przy pisaniu plików HTML), ale za to są
implementacje na PRAKTYCZNIE WSZYSTKICH platformach (DOS/OS2/
Unix/Mac/VAX....) - przesyłasz plik źródłowy komuś w Stanach pracującemu
pod Unixem i ten jest w stanie to odczytać. A spróbuj komuś takiemu przesłać
dokument w Wordzie :-)))))))) !!!!!!!! Choć nie jest to edytor dla zwykłego
użytkownika (ale trochę cierpliwości i efekty znakomite).

        Programy graficzne: działają praktycznie wszystkie spod Win i Win32s,
są też niezłe napisane bezpośrednio pod OS/2 - bodajże Color Works,
wykorzystuje wielozadaniowość, wielowątkowość itd. A poza tym, te nowsze
wersje pod '95 nie mają w sumie nic nowego - głównie wodotryski i kolejne
megabajty na dysku.

        Programy pod OS/2 są, a że nie ma ich na giełdzie - cóż, nie jest
to system u nas zbyt popularny.

>Po prostu OS/2 jest do dupy i juz.

        Tak? To spróbuj sobie puścić kilka równoległych sesji DOS
pod Windozą 95 (np. z pakowaniem plików, obliczeniami itd.). OS/2
to robi bez problemu, znajomy nawet to robił przy 4 MB RAM (tyle, że
trwało całe wieki :-( ). Poza tym zobaczymy, co będziesz mówił
za 2 lata gdy W95 zamieni ci katalog główny w kompletny śmietnik
(był to główny powód, dla którego wywaliłem W95 - już po tygodniu
używania, po prostu lubię mieć jakąś kontrolę nad tym, co się dzieje
na dysku). Włącz sobie Norton Commandera z opcją "Show hidden
files" !

>Nawet ten wasz ukochany IBM ma was gdzies.

        Tu muszę ci przyznać rację.

>Naprawde chlopaki nie chce tu nikogo obrazac bo nie ma za co.
>Kazdy pracuje na tym na czym mu wygodnie. Ale mnie jest po prostu was zal.

        Jak to powiedział pewien major do studentów w czasie zajęć ze
Studium Wojskowego: "A możecie mnie pocałować w d... i vice versa !" .

>Pozdowienia dla calej OS-owej braci przesyla spadajacy z 95 pietra FALO.

        Miękkiego lądowania !

        Sławomir Stachniewicz.