Re: OS/2 vs. Win95 bylo: Re: Dodanie pamieci

Autor: Falo (rzepka_at_ellaz.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 13:16:52 MET DST

>Smieszne rzeczy piszesz. Winda moze i jest popularna ale zeby
>najpopularniejsza? Przeciez to zalezy od kregow ludzi wsrod ktorych
badasz
>popularnosc np. badajac w polskiej marynarce wojennej wyjdzie ze
>najpopularniejszy jest IBM OS, a w wiekszosci bankow beda to jakis unix'y
>A maluch to najpopularniejszy samochod w Polsce :)

To o czym piszesz to chyba reprezentatywnosc probki.
Nie mozesz pod uwage brac samych bankow, marynarki, czy polskiego rynku
samochodowego jezeli chodzi o maluchy. Spojrzyj na sprawe globalnie.
Wymieszaj wszystkie te instytucje i poszczegolne grupy, potem losowo
wybierz z 5 mln uzytkownikow i wyznacz statystyke.

>Ktorego OS/2 miales ? Przypuszczam ze po postawieniu np. linux'a tez bys
>tak pisal :)
>A ja mialem winde i ja wywalilem i teraz uzywam Merlina PL i system sie
>nie wali, nie zatrzymuje sie niewiadomo czemu, po przyjsciu do pracy nie
>jest zamrozony. Po prostu dziala i jest szybszy od windy.

OS(Warp3) byl legalny, kupiony za uczciwie zarobione pieniadze. Nastepnie
byl instalowany na pececiku u mnie w pracy. Wszystko OK (3 godz. stracilem
na poszukiwaniu driver'ow do vga).
Potem wzialem sie za instalowanie klienta sieci Novell. Przeladowalem
maszyne (oczywiscie instalacja karty sieciowej poszla bez problemow :-))).
Zaczely sie schody, jakies bledy. Zadzwonilem do jakies firmy w Katowicach
ktora oglaszala sie ze jest partnerem firmy IBM. Facet ktory odebral
telefon pogadal ze mna o wszystkim i o niczym a nastepnie stwierdzil ze on
nie wie. Skierowal mnie do Warszawy. Tam historia prawie sie powtorzyla,
gosc kazal mi tydzien czekac, a tyle czasu nie mialem !!!!

WYSTARCZY !!!!

>jakies konkrety
>A M$ gdzie ma uzytkownikow windy? Za support trzeba slooono placic, w
>przypadku NieTych jest to 300 USD za 5 rozmow telefonicznych rocznie
>czyli 1 rozmowa na 2 miesiace i potem modlmy sie.
>I dlatego wlasnie przesiadlem sie z windy na OS/2 jest wygodniej, pewniej
>i stabilniej
>A mi zal jest Ciebie

FALO.

>Zycze ci Malomiekkiego Betonu
>
>MArek

Dzwonilem raz Microsoftu, pomogli od reki, zadnej kasy nie chcieli, ciekawe
gdzie ty dzwoniles !!!

Niczego Ci nie rzycze bo widze ze wszystko czego Ci trzeba juz masz !!!!

Falo