Re: Dodanie pamieci

Autor: Falo (rzepka_at_ellaz.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 10:23:10 MET DST

>Przynajmniej zachowuje sie przyzwoicie: daje 'trap 000e' i staje.
>A Twoja, synu, winda, urywa sie w takiej sytuacji i spada z
>95 pietra z glosnym hukiem, niszczac dane. Mialem, przezylem,
>wypieprzylem z dysku...
>
>Bez OSciskow,
>
>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl

To powiedz mi stary dlaczego wszystkie powazne firmy produkuja pod ta
wywalajaca sie winde tysiace aplikacji ? Dobra nie musisz odpowiadac, wiem
co mi odpowiesz !!!!
Bo winda to najpopularniejszy OS na swiecie.

Nie jestem do tylu, tez mialem osa na dysku i rowniez go wypieprzylem.
Robil takie jaja jakich swiat nie widzial, zaistalowalem winde i dziala do
dzis bez problemow.

Wyobraz sobie chlopie ze moja winda i oprogramowanie ktorego uzywam
(office, corel, MVC++) od tygodni calych zachowuje sie stabilnie, ani razu
nic mi sie nie wypieprzylo. Nie mowie tu oczywiscie o uruchamianiu czterech
gier, trzech wordow, exceli i photoshopow na raz. Wtedy prawdopodobienstwo
wywalenia jest calkiem duze /takze pod OS/2.

I nie mow mi ze pod OS/2 jest mnostwo aplikacji, 95% to shareware, zadnego
porzadnego edytora /no moze Word Pro, na gieldzie na zamowienie/ zadnego
3Dmax-a, Photoshopa, Corela itp.

Po prostu OS/2 jest do dupy i juz.

Nawet ten wasz ukochany IBM ma was gdzies.

Naprawde chlopaki nie chce tu nikogo obrazac bo nie ma za co.
Kazdy pracuje na tym na czym mu wygodnie. Ale mnie jest po prostu was zal.

Pozdowienia dla calej OS-owej braci przesyla spadajacy z 95 pietra FALO.

CZESC !!!!!
mailto: rzepka_at_solaris.ellaz.pl