Re: OS/2 vs. Win95 bylo: Re: Dodanie pamieci

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 11:49:47 MET DST

On Thu, 17 Jul 1997 13:30:50 +0200 (CEST), Falo wrote:

>OS(Warp3) byl legalny, kupiony za uczciwie zarobione pieniadze. Nastepnie
>Zaczely sie schody, jakies bledy. Zadzwonilem do jakies firmy w Katowicach
>ktora oglaszala sie ze jest partnerem firmy IBM. Facet ktory odebral
>telefon pogadal ze mna o wszystkim i o niczym a nastepnie stwierdzil ze on
>nie wie. Skierowal mnie do Warszawy. Tam historia prawie sie powtorzyla,
>gosc kazal mi tydzien czekac, a tyle czasu nie mialem !!!!
>
>WYSTARCZY !!!!

        No cóż, sposób traktowania użytkowników przez IBM Polska
to zupełnie inna sprawa - tu rzeczywiście się nie popisali (znam na ten
temat kilka opowieści). Po prostu: dobry system, zła obsługa klienta.
Tu M$ jest o wiele lepszy (choć bynajmniej nie idealny). Ale dlaczego,
do @#$%^&!~ (jeśli już KONIECZNIE musisz M$), nie spróbujesz
"podziałać" z Windows NT? Przynajmniej ma jakiś znośny system
plików (tylko niewiele gorszy od HPFS), nie wiesza się tak często ...

        Sławomir Stachniewicz.