Re: OS/2 vs. Win95 bylo: Re: Dodanie pamieci

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 15:33:21 MET DST

On Thu, 17 Jul 1997 14:03:31 +0200 (CEST), Sławomir Stachniewicz wrote:

> Nie przesadzaj. Czasem dyskusja z zadeklarowanym
>Windziarzem może się na coś przydać - pod warunkiem, że jest
>na poziomie (w tym przypadku akurat niezupełnie, parę osób
>nieco poniosły nerwy).

Wlasnie dlatego, ze dyskusja nie calkiem byla na poziomie napisalem to,
co napisalem.

>Nie powinniśmy się zasklepiać w naszym
>Jedynie Słusznym Systemie, czasem warto popatrzyć na innych.

Jestem chyba ostatnia osoba, ktora mozna podejrzewac o zasklepianie
sie. Korzystam na zmiane z OS/2, Solarisa, Win 3.1, Linuxa, Win95,
MacOS-a, NieTe (wymienione w kolejnosci wykorzystywania).

OSciski!
Mirek Nowakowski