Re: OS/2 vs. Win95 bylo: Re: Dodanie pamieci

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 14:52:00 MET DST

On Thu, 17 Jul 1997 13:30:48 +0200 (CEST), Falo wrote:

>To o czym piszesz to chyba reprezentatywnosc probki.
>Nie mozesz pod uwage brac samych bankow, marynarki, czy polskiego rynku
>samochodowego jezeli chodzi o maluchy. Spojrzyj na sprawe globalnie.
>Wymieszaj wszystkie te instytucje i poszczegolne grupy, potem losowo
>wybierz z 5 mln uzytkownikow i wyznacz statystyke.

Na temat takiego statystycznego mieszania, to przypomina mi sie
argumentacja rodem z okresu jeszcze dzisiaj gdzie niegdzie uznawanego
za postepowy:

"Przed Rewolucja w naszym obwodzie byl tylko jeden pisarz, a po
rewolucji to mamy ich 24!"

Klopot w tym, ze ten jeden nazywal sie Lew Tolstoj.

Badz zdrow i -- prosze Cie bardzo -- nie zamulaj nam listy. Korzystasz
z W95, prawda? Dla niego jest osobna lista dyskusyjna.

OSciski!
Mirek Nowakowski