Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Collie <pisz.na@berdyczow.pl>
Date: Sat, 23 Oct 2021 14:56:16 +0200
W sobotę, 23.10.2021 o 12:23, Ewa napisała:

> Prosiłabym o odpowiedź czy ktoś użył tego programu do sytuacji dla mnie
> w tej chwili najważniejszej, mianowicie takiej, że:
> - zrobił tym programem Backup całego dysku systemowego na jakiś inny dysk,
> np. zewnętrzny

Tak, ja.

> - przy próbie zainstalowania systemu od nowa coś poszło nie tak
>    albo z innej przyczyny instalowanie nie zostało dokończone

Coś zaczęło szwankować w systemie (może wirus - choć mam antywirusa,
może co innego), więc nie bawiłem się w próby naprawy systemu, tylko
po zabootowaniu komputera z drugiego dysku (mam w laptopie dwa),
sformatowałem partycję systemową (czyli w moim przypadku cały 125 GB
dysk SSD) i przywróciłem obraz systemu, zapisany wcześniej przez AOMEI
na drugim dysku, w postaci skompresowanego, ok. 30 GB pliku.

> - sformatował tylko partycję C: i zrobił Restore tej partycji
> ze zrobionego Backupu
>    (wydaje mi się, że można zrobić Restore tylko jednej partycji)
> - mógł bootować i używać komputera/systemu na dysku wewnętrznym tak,
>    jak przed zrobieniem Backupu.
>
> Jeśli działa to tak jak wyżej opisałam, to teraz więcej nie potrzebuję. :-)

Tak działa. I działa jak nówka nieśmigana przywrócony z obrazu AOMEI
system.