Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Sat, 23 Oct 2021 16:31:45 +0200
Sat, 23 Oct 2021 15:58:31 +0200, Ewa <ED@comp.com>  wysmarował:

> Wydawało mi się, że
> 1) na innym dysku ma powstać obraz 1:1 dysku systemowego i dlatego muszą
>    być tej samej wielkości

Podłącz dowolny dysk, byle z wystarczającym wolnym miejscem na zapisanie obrazu.

> 2) ma powstać bootowalna płyta CD/DVD lub pen z oprogramowaniem
> instalującym system z powrotem z obrazu
> Czy tak?

Tak.

> Punkt 2) nic mi nie da, bo nie będę mogła bootować ani z płyty ani z
> pena (wyjaśniam to jeszcze raz niżej)

Wybacz, nie wierzę w brak możliwości wystartowania z CD lub USB.
Czy napęd CD jest włączony/sprawny/czyta płytki bez problemu?
Sprawdziłaś inne opcje BIOS odnośnie napędów?
Włóż do napędu bootowalną płytkę i sprawdź jeszcze raz w BIOS opcje rozruchowe.

SushiMaster