Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 22 Oct 2021 09:43:39 +0200
Dnia Fri, 22 Oct 2021 00:50:05 +0200, Ewa napisał(a):

> Nie. Ma 15B i Folder Size, o którym pisałam, pokazuje to samo.
> (jak pisałam, odczytuję C:\Users\WDAGUtilityAccount\AppData)
A to ciekawostka. W moim ćwiczebnym W10 ma 1,5 GB choć prawie nic nie
instalowałem. Coś masz nie w porządku z tym katalogiem.

> Zakładałam, że Windows jest zaśmiecony.
Trudno definiowalne pojęcie :) Musiałabyś precyzyjniej określić co
rozumiesz przez "śmieci" i jeśli twój AVG zgłasza zaśmiecenie, musisz z
instrukcji dowiedzieć się co on za śmieci uważa. A potem je usunąć
(nigdy odwrotnie :)

--
Jacek
I hate haters.