Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Sat, 23 Oct 2021 12:44:44 +0200
Sat, 23 Oct 2021 08:11:11 +0200, Ewa <ED@comp.com>  wysmarował:

> Co teraz zrobić żeby najprościej osiągnąć cel i sklonować mój system?
> Możliwość sklonowania z powrotem gdyby coś nie poszło daje poczucie
> bezpieczeństwa, ale musi być realna.

Podam Ci sposób, za pomocą systemowego oprogramowania,
przetestowany przeze mnie niedawno:

Panel sterowania -> Wszystkie elementy Panelu sterowania -> Kopia zapasowa i
przywracanie -> Tworzenie obrazu
(napisali, że dla Windows 7 ale działa również dla W10)

wykonuje przeniesienie systemu W10 w całości z dysku na dysk.

 -funkcja robi obraz całego dysku z W10 wraz z partycjami EFI itp. (np. na
dysku zewnętrznym)
 -robi też bootowalną płytkę lub pena z oprogramowaniem instalującym system z
powrotem z obrazu
 -wszystkie partycje odtwarzają się prawidłowo w tym samym rozmiarze
 -więc jeśli nowy dysk byłby większy, trzeba sobie rozmiar powiększyć np. za
pomocą diskmgmt.msc

SushiMaster